Reklamácie

Reklamácia

Ak ste si zakúpili tovar priamo v našej spoločnosti na e-shope https://www.janpetshop.sk/ a na výrobku sa objavila chyba, ale výrobok je v záruke, máte možnosť tovar reklamovať.

Stiahnite si Reklamačný formulár a riadne ho vyplňte. Následne ho spolu s reklamovaným tovarom zašlite na adresu:

Peter Zvonár - JANPET light
Kpt. Nálepku 1317/39A, 919 04 Smolenice
E-mail: janpetshop@gmail.com
Telefón: +421 907 774 096

IČO: 37035231
IČ DPH: SK1030108057

Odporúčame, aby súčasťou reklamácie bol tiež sprievodný list, ktorý opisuje závadu, vzniknutý problém na tovare a kópiu faktúry, ktorá zároveň slúži ako záručný list. Odporúčame teda napísať do sprievodného listu tiež číslo Vášho bankového účtu s pripomienkou vrátenia peňazí.

Reklamácia bude vybavená v zákonom stanovenej lehote. Pre zistenie aktuálneho stavu Vašej reklamácie kontaktujte prosím reklamačné oddelenie, tel.č. +421 907 774 096, email: janpetshop@gmail.com

Ako postupovať, keď...

  • Dodaný tovar je poškodený?

Dorazil k Vám poškodený tovar? Je poškodená krabica alebo je porušená páska? Odporúčame balík vôbec neprebrať a na mieste spísať s prepravnou spoločnosťou formulár o škodovej udalosti. Balík môžete prevziať, ale len pod podmienkou, že na reklamáciu poškodeného tovaru je spísaný škodový protokol s kuriérom prepravnej spoločnosti.

  • Dorazil Vám iný tovar ako ste si objednali?

Pravdepodobne došlo k zámene na našom centre. Kontaktujte nás, prosím, na e-maile janpetshop@gmail.com alebo na tel. +421 907 774 096, kde radi Váš problém vyriešime.

  • Tovar nespĺňa Vaše požiadavky alebo ho chcete z iného dôvodu vrátiť?

Zo zákona máte nárok na vrátenie nepoškodeného a nepoužitého tovaru do 14 dní od jeho prevzatia. Môžete tak urobiť odoslaním tovaru spolu s kópiou faktúry a sprievodným listom (odstúpením od zmluvy) s číslom Vášho bankového účtu na adresu: Peter Zvonár - JANPET light
Kpt. Nálepku 1317/39A, 919 04 Smolenice alebo na e-mail: janpetshop@gmail.com. Odstúpenie od zmluvy musí k nám byť písomne ​​doručené e-mailom alebo poštou do 14 dní od prevzatia tovaru. Samotný tovar môže byť odoslaný aj neskôr. Po preskúmaní tovaru a Vašej žiadosti Vám budú na uvedený bankový účet poukázané príslušné finančné náklady (poštovné sa do týchto nákladov nezapočítava). Tovar musí byť úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote, v akom bol prevzatý

  • V priebehu záručnej lehoty 2 rokov sa prejavili na tovare známky technického poškodenia a chcete ho reklamovať?

Ak ste si zakúpili tovar priamo na e-shope https:// www.janpetshop.sk/ a na výrobku sa objavila závada, v prípade, že je to tovar v záruke, máte možnosť tovar reklamovať. Stiahnite si Reklamačný formulár a riadne ho vyplňte. Následne ho spolu s reklamovaným tovarom zašlite na adresu Peter Zvonár - JANPET light Kpt. Nálepku 1317/39A, 919 04 Smolenice. Odporúčame, aby súčasťou reklamácie bol tiež sprievodný list, ktorý opisuje chybu a vzniknutý problém na tovare a kópiu faktúry, ktorá zároveň slúži ako záručný list. V prípade reklamácie Vám patrí náhrada účelne vynaložených nákladov. Odporúčame teda napísať do sprievodného listu tiež číslo Vášho bankového účtu s pripomienkou vrátenia peňazí.

Reklamácia bude vybavená v zákonom stanovenej lehote. Pre zistenie aktuálneho stavu Vašej reklamácie kontaktujte prosím reklamačné oddelenie, tel.č. +421 907 774 096, e-mail: janpetshop@gmail.com

Upozornenie: Z hygienických príčin nie je možnosť tovar vrátiť - nie je možné odstúpiť od zmluvy!

Vzor reklamačného formulára [docx]

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie